شرح وظایف :
1-سیاست گذاری در حوزه ی برنامه ریزی درسی ،روش های یاددهی – یادگیری وآموزش مبتنی برجامعه
2-طراحی نظام مدیریت برنامه های درسی برای برنامه های در حال اجرا (پایه وبالینی) و برنامه های مبتنی بر جامعه و تصویب آن در شورای آموزشی دانشگاه
3-همکاری در تدوین شیوه نامه های اجرای صحیح فرایند مدیریت برنامه درسی و نظارت بربه کارگیری ان در عرصه های مختلف آموزشی شامل کلاس های نظری،عرصه های بالینی، عرصه های آزمایشگاهی ، مرکز مهارتهای بالینی و مرکزآموزش مجازی
4-پایش و نظارت بر اجرای صحیح شیوه نامه های مدیریت برنامه ریزی درسی توسط دفاتر توسعه وارائه بازخورد
5-همکاری برای ارتقای کیفیت آموزش های ارئه شده در کلیه عرصه های آموزش
6-کارشناسی،ارائه مشاوره ومشارکت در تدوین و بازنگری برنامه های درسی
7-مشاوره و همکاری برای تدوین برنامه و راه اندازی رشته های جدیدو بین رشته ای
8-همکاری در تدوین و نظارت بر به کارگیری شیوه نامه های استفاده از روش های یادگیری فعال در کلیه عرصه های آموزش
رزشیابی وبازنگری برنامه استراتژیک مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی
9- توانمند سازی ، هدایت و حمایت فنی دانشکده ها و گروههای آموزشی در تدوین ،بازنگری و ارزشیابی برنامه های درسی
10-بکارگیری اصول و مبانی علمی و روزآمد آموزشی در تدوین ، بازنگری و ارزشیابی برنامه های درسی
11-هدایت ونظارت برتهیه طرح درسها و طرح دوره ها توسط گروههای آموزشی
12-مشارکت در طراحی، اجرا، بازنگری و ارزشیابی کوریکولوم ها
13-تهیه و تدوین دستورالعمل ها در راستای آیین نامه های آموزشی وزارتی
14-همکاری دراجرای برنامه رتبه بندی دانشکده ها و معاونت آموزشی دانشگاه
15-انجام مطالعات و بررسی کارشناسی جهت ارتقای کیفیت آموزشی
16-نظارت بر روند راه اندازی رشته های نوین