مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی ارومیه

EDC
برای جستجو عبارت موردنظر خود را وارد کنید
  • 1402/11/23 - 14:03
  • 79
  • 2 دقیقه
مدیر مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی

برگزاری شانزدهمین جلسه شورای اموزشی EDC

برگزاری شانزدهمین جلسه شورای اموزشی EDC

شانزدهمین جلسه شورای آموزشی دانشگاه ویژه EdC روز سه شنبه مورخه 17 بهمن  راس ساعت 8.30 در سالن اندیشه مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی با حضور جناب آقای دکتر رحیم محمود لو معاون آموزشی دانشگاه و اعضای شورای آموزشی برگزار گردید . در ابتدای جلسه خانم دکتر شیوا قلی زاده مدیر مرکز ضمن خوش آمد گویی به اعضای شورای آموزشی دستور جلسه را اعلام نمودند.  سپس آقای دکتر رضا حاجی زاده  دبیر کمیته آموزش در پژوهش فناوریهای آموزشی ژورنال کلاب آموزشی با عنوان «نقش فناوریهای نوین در آموزش پزشکی » برگزار نمودند. ایشان از کاربرد هوش مصنوعی برای مدیریت منابع انسانی چالشها و فرصتها  مطالبی درخصوص : هوش مصنوعی در پزشکی، کاربرد هوش مصنوعی در پزشکی برای آینده، کاهش خطاهای پزشکی،  نقش هوش مصنوعی در انجام عملهای جراحی، تسریع در انجام آزمایشات بالینی و غیره ارائه نمودند. همچنین به استفاده از هوش مصنوعی در مدیریت منابع انسانی و بهبود بهره‌وری در فرآیندهای مدیریتی سازمان‌ها، تجزیه و تحلیل دقیق داده‌ها، تشخیص الگوها و استفاده از الگوریتم‌های هوشمند، مدیران منابع انسانی در تصمیمات بهتری اشاره نموده و به بهبود فرآیندهای انتخاب و جذب کارکنان، تحلیل رزومه‌ها و ارتقاء تجربه کاربری کارمندان پرداختند. با این حال، نیاز است که مسائل امنیتی، حفظ حریم خصوصی و تعامل انسان و ماشین در نظر گرفته شود تا استفاده از هوش مصنوعی در مدیریت منابع انسانی به بهترین شکل ممکن صورت پذیرد.

در ادامه جلسه اعضای حاضر به بررسی آیین نامه ارزیابی دانشجو در دانشکده ها  پرداختند که آقای دکتر محمود لو معاون آموزشی فرمودند  در خصوص مرکز آزمون باید بازنگری گردد و مجوزی از سوی وزارت بهداشت برای گسترش مرکز آزمون اخذ گردد. سپس سر کار خانم دکتر سکینه آقازاده رئیس کار گروه  توسعه آموزش و فناوری های نوین یادگیری فرمی با همکاری EDO تدوین و در کمیته ارزیابی دانشجو مطرح وتصویب گردد و معاونین آموزشی دانشکده ها فرایند ها برخورد با دانشجو تدوین و مستندات آن بر اساس فرایندها جمع آوری گردد.

در ادامه جلسه خانم دکتر قلی زاده با تاکید بر تدوین شیوه نامه ارزیابی دانشجویان در هر دانشکده و تصویب آن در شورای آموزشی تاکید نموده و اعلام کردند که آئین ارزیابی وزارتی به صورت کلی ارائه شده و لازم است هر دانشکده نسبت به تدوین شیوه نامه بر اساس سنجه های اعتبار بخشی و همچنین سیستم آموزشی خود اقدام به تدوین شیوه نامه نمایند.

  • گروه خبری : آخرین اخبار
  • کد خبر : 2424
کلمات کلیدی
مدیر سایت
خبرنگار

مدیر سایت

تنظیمات قالب